MIGHT BE MY FAVORITE TRACK OFF B SIDE!! | EMINEM "TONE



Change into a Patreon for unique perks and be a direct assist to the channel!!

DISCORD FOR THE COOL KIDS:

As at all times…love all of thethirdfamly and I am going to see yall on the following video!!

FOLLOW ME ON INSTA!!
Pictures:
Private:

TWITTER:
#thethirdernest #thethirdfamily #EMINEM

source

eminem

Check Also

Gucci Armani || Official Video || Sam-T(Rahasaya) Ft.Rapper

Gucci Armani || Official Video || Sam-T(Rahasaya) Ft.Rapper

Title: Gucci Armani Label: D18 studio Singer/Rapper: Sam-t(Rahasaya),Aahat Track Lyrics : Sam-t Rap Lyrics: Rapper …

31 comments

  1. Also, "boutta show you why your 5 favourite rappers can't touch this but before I get the hammer (Can't touch this by MC Hammer)

  2. I don't how much my opinion matter to you bro, but fuck that negative shit you got on your Top 10 list video✌✌👍👍

  3. why do i feel like i've seen this video a few weeks back… strange

  4. Bro react to killer!

  5. U have to do these demons next!!

  6. Bro you look beat 🤣😛 get sleep… But ur still breaking it down

  7. I walk to all Eminem songs but higher and Zeus get me to that last 8km!! Pushes me through the tough kms!

  8. tbh, just looks like you're going through the motions here. You got your numbers through mostly Stans, so don't be upset if they feel a little miffed about your pick for 2020. Soooo what's it like to work for Diddy?! ha (jk)

  9. lol this is hilarious. they talked crap to black lives matter protesters and then they show up with ARs and storm the capital? i hope they all get arrested for treason.

  10. Hey yo it's frustrating as a subscriber to you for haters to do that and I'm a kinda Stan as are you so I can only imagine how frustrating it is for you. You're the real deal bro who knows wtf you're talking about that's why I fuck with you haters will hate regardless but you still have people who appreciate so don't ever let them get you down or beat you and my understanding of you with me fucking with you for a good while now you won't because that's not in your character you know what's up and you wouldn't get to where you are now if you where that dude. Carrying on being you my guy we here for it✌

  11. Jack van den Heever

    Dude, that's the Steve Berman skits you're talking about. Paul is the one that always calls Em concerned about his mental state, life choices and asking him to rethink what he's doing cause he's just gonna keep pissing people off. He's like Em's dad.

Leave a Reply